Monday, October 26, 2009

Suka Sebab Duit?




Ni aku nak tepek balik apa yang aku dah post kat satu forum yang aku join. Aku pun tak paham perangai beliau ni. Korang baca je la ek SMS ni.



Beliau: oo.. skrg ni ngah cuti ke?awk x nk kapel dgn sy?


aku: yup,sedang cuti.


Beliau: x nk kapel dgn sy?ke sy x layak?


aku:
awk da clash dgn bf ke?ke da boring dgn dia?


Beliau: mmg dh xda nk wt cm ne.awk mmg x nk sy ke?


aku:dulu slalu cite pasal bf la,kwn2 bf puji la,bf bz la,makan dgn bf la.saya tak kisah kalo awak ada bf,siyes tak kisah tapi jgn menipu.sy x suka org tipu sy.


Beliau: ok,sy minta maaf sgt2. Tlg la maafkan sy k?sy btl2 ske kn awk.


aku:
so tell me bout ur bf.nape dgn dia,dia x lyn awk ke,x bg duit ke,dia x syg awk ke,etc.


Beliau: dia mana pnh bg sy duit. Ada yg x serasi jd baik x go on.btl x?awk x nk sy ek?


aku:
nape awk x suka bf awk tu?


Beliau: Ada la.xkn nk cite kn?sy x ske la ckp tntg ni.awk x nk sy,ckp awal2.jgn tna lg tntg 2.


aku: just tell me,then br sy leh terima awak.awk dah la tipu sy,pastu xnk ngaku.skrg lak xnk cite nape clash,bukannye awk nak tebus pun salah menipu awak tu.saya tak Nampak pun usaha awak nk dptkan kepercayaan sy.


Beliau: x serasi k?lgpn sy kdg2 nk gak dia bg duit lanje utk bntu sy,kn sy stdnt tp dia x nk..


Beliau: nape diam?


aku: tido,ngantuk.


Beliau: awk briya2 nk sy cite.last2 cko tdo.skt ati ar.


Beliau: ikt la.xnk kapel sdh


aku: nite


aku tau sume ni sebab duit kot,coz aku lame gak la kenal dia walaupun tak penah jumpe. Ni pun ajak 'kapel' pas tengok pesbuk aku. what the hek.



*kalo ada gf nanti,aku tak kisah belanja gf aku :)

18 comments:

  1. erm..nice.haha..
    salam perkenalan...suka baca blog ko especially ur experience in oil n gas...

    ReplyDelete
  2. hati-hati bro..jgn layan pompuan camtu..pompuan skrg senang nak dapat bro, tapi x semestinya dia terima kita sebab diri kita..yang banyaknye nak kan duit & status kite je bro..hati2..iA, akan ada pompuan yg menerima bro dgn seadanya!

    ReplyDelete
  3. haha.. ntah apa2 jer...takde maruah btul.. (sory for the harsh word)

    ReplyDelete
  4. haha,takpe.pendapat dari sorg perempuan untuk sorg perempuan memang boleh pakai :)

    ReplyDelete
  5. mcm tdesak je nak kt awk....
    hmmm...kalu psl duit, bek xpyh...

    ReplyDelete
  6. tu la kan.dia nak bayar ptptn agaknye :)

    ReplyDelete
  7. huh...ada gak pompuan camni..memalukan betul..
    kwn gn org sbb duit..x de maruah langsung..
    mana letaknya nilai persahabatan..

    ReplyDelete
  8. sampai skrg pun takde dia msg2 pape,hoho.

    ReplyDelete
  9. duit tu bleh bwk kite gi nerake....
    kat dunia mmg la surga...
    nape ngn pempuan tuh?? PTPTN die dah abis agaknye.... hehe....
    tp ade gak laki yg cam tu kan????

    ReplyDelete
  10. tah la,nak kata da start kena bayar ptptn,dia muda lagi.hehe.
    laki camtu ade je kot.no komen,hoho.tapi ade je penah tebaca yang laki kikis duit gf dia.lol.

    ReplyDelete
  11. kekeke....ramai ar pompuan cmtu skrg nih..
    xtgk rupa..tp hati(padahal duit) ..
    aku igt 20thn akan dtg,,psi duit je la...

    ReplyDelete
  12. topeng dia cover baik punye
    mulut pun manis cam lelaki,hehe.

    ReplyDelete
  13. wah..daring nye cik 'beliau' ni a.tajul..hoho

    ReplyDelete
  14. dia memang daring,hehe.tapi cik mimi lagi comel.hehe,takde kaitan :)

    ReplyDelete
  15. haha..xpe, sy cuba mencari kaitannya..haha

    ReplyDelete