Wednesday, December 23, 2009

Kembar 3 kat Seoul Garden









Aritu kitorang pegi makan kat Seoul Garden, kitorang yang geng offshore ni la belanja kengkawan opis. Aku suruh la member aku ni bawak anak dia yang kembar tiga tu pegi sekali. Memula cam susah gak la kan coz isteri dia kata nanti takut anak meragam. Last-last dorang bawak gak. Yay,aku la yang hepi coz aku suka budak kecik. Aku tak ingat sangat la nama kembar ni. Fahmi,fariz & farid kot. Hehe,memandai je aku. Tapi yang betul nama dorang ni sume memang start dengan huruf F walopun aku tak tau nape. Nama ayah dia Z lak. Takpe la, belasah je asal ada nama. Nak lagi best Abdul Wahab, Abdul Wahib, Abdul Wahub. Hehe, tu dah abes klasik dah tu.

Memula sume baby ni ok je tapi agaknye dorang nak tido, so da meragam sikit. Kiorang yang lain ni belasah je makanan kat situ. Susah nak jaga kalo kembar tiga ni, memang tak cukup tangan. Terlebih sorang la katakan. Mak pegang sorang, ayah pegang sorang. Yang lagi satu sape lak nak pegang? Aku gak le yang nyibuk pegang,hehe. Pas dorang balik, kitorang yang bujang lagi ni pegi karaoke. Sambil melalak tu tiba-tiba terpikir gak “bila la nak ada anak sendiri”. Pastu tiba-tiba aku terpikir lagi “anak ke hapenye, gf pun takde lagi”. Lambat lak aku nak sedar kenyataan dunia ni. Dunia yang kejam ke or aku yang kejam. Tapi Israel lagi kejam. Lantas terus aku nyanyi lagu-lagu pembakar semangat nak idup solo malam tu.

15 comments:

  1. muahahaha.... aku taknak tgk ko jd bujang terlajak tau.. cepat2 cr gf

    ReplyDelete
  2. fuhh yoo.. kembar 3 trus... bagus3.... ssh nk jumpe ni..spesel kes... comey lak tuh.....

    ReplyDelete
  3. poda: tula,aku pun taknak tengok aku camtu.huhu.

    ija: tu la,rezeki betul camni.takyah tunggu 3 taun :)

    ReplyDelete
  4. haha...tggu.. nnti ade kembar 5 plak....hahahaha....

    ReplyDelete
  5. abang tajul tak nak couple ngan saya ke?

    ReplyDelete
  6. boleh,meh la :)
    memain ek kamu.hehe.

    ReplyDelete
  7. menarik kembar 3..
    brape taun tu?..ala a.tajul, slow2 la cari gf..
    dah jmpe jgn lupe kasi kad kawin.. :)

    ReplyDelete
  8. baru 1 taun gitu,ada anak bro sorang ni yang baru pindah proposal.
    amboi mimi,mentang2 la dia da ada someone sekarang ni ^_^
    saya lambat lagik kot,hoho.

    ReplyDelete
  9. o yeke..dia ganti sape2 ke a.tajul?
    kak azi ade lagi?
    haha..tersedak sy.. :p
    ala, a.tajul kan cm ramai kawan..msti de sangkut sorg nti...heheh :)

    ReplyDelete
  10. tak ganti sesape,department tu expand.
    tempat korang duduk dulu da jadi meja staff.
    kak zi pindah HR
    kawna ramai pun kawan je,takde yang tersangkut dengan saya.penat dah menyangkut ni.hehe.
    mimi tu,gudlak dgn bf baru ^_^

    ReplyDelete
  11. o yeke..tanjung makin dapat byk projek la ye?
    haha..bf baru tu tidak lah ada..kalo ade dah buat "in a relationship" dah..hoho

    ReplyDelete
  12. so cute...triplets..tibe2 nak bace topic kembar 3 padahal dah out-dated post ni ye.comelnye..gerammm~

    ReplyDelete
  13. hehe,dah besar dah dorang.rasanya mama dorang ada wat blog,mama kembar ke apa nama blog dia :)

    ReplyDelete
  14. mama die kwn awk ke?boleh berjangkit jugak ni dpt triplets.sukenyee if ade twins!mcm mainan pulak.hihi..tajul bile nak tukar status pulak.heee~

    ReplyDelete
  15. eh,takde la.hasben pada mama tu yang kawan saya,dulu opismet.nak tunggu saya tukar status,memang lambat la.hehe.

    ReplyDelete