Tuesday, April 13, 2010

Malaysia Airlines &Tranformers 2



Ni nape nak cite pasal MAS dengan trenpomes ni? Ade kapal terbang Mas leh jadi robot ke? Ke ade jual robot trenpomes dalam flight MAS? Hehe, ngarut la sume tu. Mende aku nak cite ni pun dah ketinggalan zaman. Ntah-ntah dah ada dalam tenet, aku malas nak wat research.

Ade apenye? Haa....mesti ramai tak perasan, dalam cite Trenpomes 2 ni ada kuar lambang MAS. Eleh, tu je ke aku nak cite? Err... tu je la. Bukan ape, aku da lama nak gtau mende ni kat kengkawan tapi cam lupa. Time tengok movie pun aku perasan dah tapi bila aku nak kompemkan, dorang kata tak nampak (aku tengok 2 kali cite ni). So, bila da ade copy cite ni, leh la aku pause jap & bulatkan yang tak bape bulat tu dengan kaler merah.

Dah, tu je nak cite. Pegi sambung main pesbuk balik.

5 comments:

  1. wah... bru tau...

    mata anda sgt tajam...

    sekian....

    ReplyDelete
  2. tu la,saya tak melihat pada heroin filem sahaja.hehe.

    ReplyDelete
  3. aah la..bagus mate cam teropong.. ade lambang wau kat citu.... banggo den skojap.... pasni masuk plak lambang kampung den... lg kombang lubang idong den ni ha.....

    ReplyDelete
  4. haha.kalo kampung kita kuar,nanti kuar lak lambang durian.

    ReplyDelete
  5. tu la bagus.... lambang durian... raje buah.... mmg hebat kampung kite tu..... hahhahaa

    ReplyDelete