Wednesday, August 25, 2010

Dengarnye McDonald tu Halal...


Isu makanan memang isu sensitip. Biase la kan orang kita, bagus la tu. Menjaga makanan dan apa yang kita makan coz apa yang kita makan tu akan membentuk kita. Agak-agak kalo aku makan Brad Pitt aku jadi kachak cam dia gak ke... adeh. Aku suka makan Mcd ni, bukan ape tapi sebab mudah. Sebab MUDAH yek, bukan MURAH cam harga pemadam getah (dah abes takde contoh dah ni). Aku ni meyampaikan je apa yang aku tau. Pasni jom la makan ramai-ramai, tapi sila bayar ramai-ramai juga.

4 comments:

  1. Like this... (icon thumbs up cam dlm pesbuk)
    pasni leh mkn MekDi tanpa ragu2 dan was2.... meh sahur MekDi.... huhuhhu

    ReplyDelete
  2. tu la psl..skang mcm2 hal..jap kata halal jap kata x halal..tp ak klau nk mkn mcd..ak blasah je gak..hahaha

    ReplyDelete
  3. Ieja: jom,jom makan GCB tu.yay.

    Lilles: same la,aku dari dulu rembat je sampai la kalo ade kerajaan haramkan.ekeke.

    ReplyDelete
  4. yess...jom.. sile blnje.... tp lg best prosperity berger kot... sile ajak kakak saye jugak.... die sudah lame mau mkn gcb... tp di kampung kite msih xde mekdi.... hehehehe

    ReplyDelete