Tuesday, March 8, 2011

Ke Kemaman Lagi



Gigih je pergi sana,ada projek ke? Haha, mestilah takde. Kononnya menjadi wakil dari office KL untuk projek ni. Dah dapat ke? Mana ada dapat lagi, klien sedang usha-usha je la.


Gambar aku takde pun dalam ni, ni gambar dorang sedang menilai kritiria yang tertentu sebelum membuat pilihan. Kali ni pasal wellhead pe sume mende tu. Walaupun pernah pegang 'pokok krismas' dan bende-bende ni sume masa kat atas platform, tapi masih banyak lagi yang aku tak tau. Tu belum campur bende yang aku lupa lagi tu dengan benda yang aku malas nak study.

Jadi disebabkan ini, termuncul la niat aku seperti terasa mahu duduk berguru di Kemaman ni untuk mendalami ilmu hands-on terhadap "pokok-pokok" ini. Lagipun gadis-gadis kat tempat makan Telaga Simpul tu pun cung-cung gak. Hikhik.

No comments:

Post a Comment