Friday, March 13, 2009

Catatan Hidup



Yang patah akan tumbuh, yang hilang akan berganti. Yela tu. Habis sport-rim motor aku dulu patah, tak tumbuh pun. Laptop aku hilang, takde pun berganti. Ade tu ade la, tapi sume gune duit aku gak. Aritu masa dah nak bertolak balik KL dari kampung, mak aku cakap "cari gf best-best". Samada mak aku nak menantu sangat daripada aku ataupun dia tau aku boring takde sape nak suruh aku cari gf, asyik ayah aku suruh akak-akak aku je cari bf. Takpe la, soal gf tu lantak la. Kalo ada jodoh, ada la. Sebenarnya nak cite pasal beg yang dah banyak berjasa, sejak taun 2004 lagi. Dah banyak kitorang harungi bersama. Antaranye pegi Sunway Lagoon, Genting, accident, balik kampung, Penang, etc. Tapi bila tempat tarik zip beg tu dah 2-3 yang tercabut or patah, maknanye perkhidmatan dia haruslah dihentikan. Tapi segala aksesori & barang-barang dalam beg lama dipindahkan ke beg baru. Beg lama ni memang takkan dibuang la sebab aku sayang pada kamu, wahai beg. Cuma sekarang taktau nak letak mana, stor dah penuh. Hehe.
Lain-lain cite, aku dah dapat appraisal form. Hehe. Kalo tengok markahnye, dapat A+ tapi sejauh mana betulnye dan jujurnya boleh diragui. Wink.

2 comments: