Wednesday, December 8, 2010

Oil & Gas Vacancy




Ayuh, jom terjah pencari kerja semua terutama yang fresh dan nak sangat masuk oil and gas tapi yang tak banyak bunyik dan songeh. Kalo mau dan rajin serta tabah, cuba la. First step is important step :)

RAM-Bytes Sdn Bhd

1) Service Engineer

- Bachelor Engineering in Mechanical
- Fresh Graduates are encouraged to apply for this position.
- Willing to travel onshore & offshore
- Fast learner and can work independent with minimal supervision

Scope of Works: To perform Condition Based Monitoring Program
Based location: Kerteh, Terengganu.


2) System and Instrumentation Technician
- Diploma in Mechanical Engineering
- Fresh Graduate are encouraged to apply
- Willing to travel onshore & offshore

Scope of Works: To perform Condition Based Monitoring Program
Based Location: Kerteh, Terengganu

email your resume to: rambytes@tm.net.my
or phone at 09-826 1584


Jadi kalo hati kering takde hal dok laut or jauh dan nak sangat, sila la apply. So, apa kaitannye gambar kat atas tu? Tah, blog aku so sukati aku la. Hehe. Bawah mata kanan aku selalu gerak-gerak lately, jadi rasenye minah omputih tu akan jadi gf aku tandanya.
~ Ada yang tanya aku wat sume ni aku dapat duit ke/percent kalo tolong hebahkan vacancy ni. jawapannye tak, takde langsung. Aku buat untuk suka-suka dan cam nak menolong mereka yang mencari 1st step.

Tapi adakah aku telah berada di dalam 1st step itu... (T_T)

5 comments:

  1. heheh..sila bimbing beliau agar tidak lagi berterusan sexy :P

    ReplyDelete
  2. wah.. tajol da ad awek la~~

    ReplyDelete
  3. mimi: nanti saya belanja dia tudung (T_T)

    koi: high maintenance tu awek minah saleh,haha.

    ReplyDelete